W Milwaukee® jesteśmy bardzo dumni z wyrobów i serwisu, jakie oferujemy naszym profesjonalnym klientom. Pamiętając o tym, mamy przyjemność zaoferować dodatkową ochronę w postaci wydłużenia naszej gwarancji do 3 lat oraz 2 lat w przypadku akumulatorów. Usługa ta jest bezpłatna, jeżeli zarejestrujecie Państwo Wasze nowe elektronarzędzie Milwaukee® w ciągu 30 dni od zakupu. Ładowarki jak i osprzęt nie podlegają wydłużonej gwarancji. Rozszerzona gwarancja jest dostępna dla elektronarzędzi zakupionych nie wcześniej niż 1.1.2008.
Rejestracja narzędzi: https://warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/home
Warunki gwarancji
Oprócz praw ustawowych wynikających z zakupu produkt jest objęty gwarancją, której warunki podano poniżej.
- Okres gwarancyjny obowiązuje od daty zakupu towaru. Ta data musi być potwierdzona fakturą lub innym dowodem zakupu (paragonem). Okres gwarancyjny wynosi minimum 1 rok na narzędzia oraz 1 rok na akumulatory i ładowarki.
- Okres gwarancyjny na narzędzia Milwaukee może zostać przedłużony z 1 roku do maksymalnie 3 lat (1 + 2), rejestrując się na stronie www.milwaukeetool.eu.
Z wyjątkiem narzędzi MX Fuel, dla których okres gwarancyjny może zostać wydłużony z 1 roku do maksymalnie 2 lat (1 + 1).
Wszystkie baterie Milwaukee red lithium, w tym baterie MX Fuel, są objęte standardową roczną gwarancją, która może zostać przedłużona do maksymalnie 2 lat (1 + 1).
Przedłużenie gwarancji nie dotyczy wynajmu, w przypadku którego gwarancja na narzędzia, baterie i ładowarki wynosi 1 rok.
Wszystkie przedłużenia gwarancji podlegają rejestracji online w ciągu 30 dni od daty zakupu. Użytkownik końcowy musi zarejestrować nowo kupione narzędzia online w ciągu 30 dni od daty zakupu.
Użytkownik końcowy może zarejestrować się w celu przedłużenia gwarancji w swoim kraju zamieszkania, jeżeli jest on wymieniony w formularzu rejestracji online, gdzie opcja ta obowiązuje. Ponadto użytkownicy końcowi muszą wyrazić zgodę na przechowywanie danych, wprowadzanych na stronie internetowej i zaakceptować regulamin. Certyfikat rejestracji, który jest wysyłane pocztą elektroniczną, oraz oryginalna faktura lub inny dowód zakupu (paragon) przedstawiający produkt i datę zakupu będą stanowić dowód przedłużonej gwarancji. Twoje ustawowe prawa pozostają nienaruszone.
- Gwarancja obejmuje wszystkie wady produktu ujawnione w okresie gwarancyjnym wynikające z usterek wykonania lub materiału obecnych w dniu zakupu. Gwarancja jest ograniczona do naprawy i nie obejmuje żadnych innych zobowiązań, w tym między innymi odpowiedzialności za szkody przypadkowe lub wtórne. Gwarancja nie obowiązuje, jeżeli produkt był nieprawidłowo używany, używany niezgodnie z instrukcją lub nie był prawidłowo podłączony.
Gwarancja nie obejmuje:
- uszkodzenia produktu wynikającego z nieprawidłowej konserwacji,
- produktu, który został zmieniony lub zmodyfikowany,
- produktu, którego oryginalne oznaczenie (znak towarowy, numer seryjny) zostało zniszczone, zmienione lub usunięte,
- jakichkolwiek uszkodzeń wynikających z nieprzestrzegania instrukcji,
- jakiegokolwiek produktu bez certyfikatu CE,
- jakiegokolwiek produktu, który próbowano naprawiać z pomocą niewykwalifikowanej osoby lub bez uzyskania wcześniejszej zgody firmy Techtronic Industries
- jakiegokolwiek produktu podłączonego nie nieprawidłowego źródła zasilania (nieprawidłowe natężenie prądu, napięcie, częstotliwość),
- jakichkolwiek uszkodzeń spowodowanych wpływem czynników zewnętrznych (chemicznych, fizycznych, drgań) lub substancji obcych,
- normalnego zużycia części zamiennych,
- nieprawidłowego użycia, przeciążenia narzędzia,
- stosowania niezatwierdzonych akcesoriów lub części,
- akcesoriów narzędzi ręcznych z napędem mechanicznym dostarczonych z narzędziem lub kupionych oddzielnie. Takie wykluczenia obejmują, między innymi, wymienne ostrza wkrętaka, wiertła, tarcze cierne, papier ścierny i ostrza, prowadnicę boczną.
- elementów (części i akcesoriów) podlegających naturalnemu zużyciu obejmujących, między innymi, zestawy do konserwacji i serwisu, szczotki węglowe, łożyska, uchwyt, przystawkę wiertła SDS, gniazdo, przewód zasilania, uchwyt pomocniczy, skrzynię transportową, płytę szlifierską, worek pyłowy, rurę odprowadzania pyłu, podkładki filcowe, kołki i sprężyny klucza udarowego, kopułki do zwalniania żyłki, pasy napędowe, sprzęgło, ostrza przycinarek do żywopłotów lub kosiarek do trawy, uprząż, przepustnicę linkową, zęby, kołki podnośnika, wentylatory dmuchawy, rury nadmuchowe i ssawne, worek na śmieci i paski, prowadnice, łańcuchy piły, węże, mocowanie złączy, dysze natryskowe, koła, pręty natryskowe, szpule wewnętrzne, szpule zewnętrzne, filtry gazu, ostrza do ściółkowania itp.
- W celu serwisowania produkt należy wysłać lub okazać w autoryzowanym punkcie serwisowym MILWAUKEE® znajdującym się wykazie punktów serwisowych w poszczególnych krajach. W niektórych krajach lokalny dystrybutor produktów MILWAUKEE® podejmuje się wysyłki produktu do centrum serwisowego MILWAUKEE®. W przypadku wysyłki do punktu serwisowego MILWAUKEE® produkt — pozbawiony jakichkolwiek niebezpiecznych substancji, na przykład benzyny — należy bezpiecznie zapakować, dołączyć adres nadawcy, krótki opis usterki kopię dowodu zakupu i certyfikatu rozszerzenia gwarancji.
- Naprawa w ramach niniejszej gwarancji jest bezpłatna. Wymienione części lub narzędzia stają się naszą własnością. W przypadku niektórych krajów nadawca będzie musiał uregulować koszty dostawy lub opłaty pocztowe. Prawa ustawowe wynikające z zakupu narzędzia pozostają niezmienione.
- Niniejsza gwarancja obowiązuje w Unii Europejskiej, Szwajcarii, Islandii, Norwegii, Liechtensteinie, Turcji, Wielkiej Brytanii i Rosji. Poza tymi obszarami należy skontaktować się z autoryzowanym dostawcą produktów i ustalić, czy obowiązuje inna gwarancja.
Informacja pochodzi ze strony:
https://warranty.milwaukeetool.eu/pl-pl/warranty-conditions